Макіяж для виняткових випадків

Багато жінок переживають почуття здивування, коли намагаються відтворити на своєму обличчі те диво макияжной техніки, яке бачать на рекламних фотографіях декоративної косметики. Ніби, всі роблять, як наказано, але навіть найретельніші накладені фарби через деякий час виглядають вже не так, як було задумано. У чому справа? У хитрості. Багато (хоча і не все) фірм використовують в рекламі своєї продукції зовсім не ту косметику, яку бажають продати, а особливу - здатну витримати жар освітлювальних приладів і багатогодинні постановочні зйомки. Її ж віддають перевазі і візажісти, що готують манекенниць до роботи на подіумі, щоб дівчата виглядали однаково добре і на початку, і в кінці дефіле. Це професійна косметика, що відрізняється підвищеною стійкістю.

Чим професійна косметика не схожа на звичайну і як нею користуватися, детально розповіли представники студії "АТЕЛЬЕ-А косметік", що працюють з косметикою однойменної марки. Пояснення було удвічі цікавим, тому що специфіку професійного макіяжа візажісти Наташа Павлова і Настя Малова демонстрували на махрових інтернетчицах з проекту "Три сестри". Більшість жінок, провідних багато часу перед комп'ютером, стикаються з одними і тими ж проблемами: бліда шкіра, почервонілі очі. У звичайному житті ці недоліки вдається замаскувати підручними засобами, але для фотографування було потрібно щось особливе і, природно, модне.

Звичайно, краще всього робити професійний макіяж в салоні. У візажіста, окрім навиків, є величезна палітра фарб, яку навряд чи може собі дозволити навіть сама зосереджена модниця. Природно, таке задоволення - не на кожен день. Та і чи багато хто з нас вважає за необхідне щодня використовувати всю гамму декоративної косметики. Але є абсолютно особливі випадки, коли жінці, навіть якщо вона не актриса і не модель, потрібно виглядати бездоганно впродовж декількох годинників - ділова зустріч, урочистий обід або рішуче побачення. Тоді варто згаяти час і гроші на похід в салон. В принципі, професійну косметику легко придбати в спеціалізованих салонах. Проте практика показує, що в більшості випадків справитися з професійною косметикою може тільки візажіст, що пройшов спеціальну підготовку.

Стійкість професійної косметики забезпечена її текстурою. Перламутрові фарби практично виключаються - переважають матові. Їх нанесення вимагає майстерності: матові фарби складно розтушовувати; не маючи досвіду легко перетворити макіяж на плямистий.

Існує спеціальна база для професійного макіяжа. Вона дозволяє шкірі дихати під шаром косметики, і в той же час не пропускає фарбувальні частинки. Звичайний денний крем розрахований на вбирання. А будь-який тональний засіб - це пігмент, що забруднює шкіру. Тому необхідно створити бар'єр між шкірою і тоном. І ніж стійкіша косметика використовується, тим більше ретельно потрібно захищати шкіру.

Про тенденції візажісти з "АТЕЛЬЕ-А косметік" розповіла наступне. Зараз в моді вологі текстури тони, що створюють ілюзію його відсутності. У них використовують силіконові добавки, светоотражающие частинки. Але у вечірньому макіяжі перевага як і раніше віддається матовим тональним засобам. Такий макіяж відповідає моді на оксамитові тканини. А шифон, який буде популярний у весінньо-літньому сезоні, що наступив, зажадає прозорих і теплих фарб. Лілово-рожева гамма, що прийшла з минулого літа, помітно "потепліє". Але єдиного напряму зараз як такого немає - з одного боку, завжди є жінки, що не бояться екстремального макіяжа, і пані, що працюють в офісі і віддають перевагу класиці.

Працюючи з дівчатами з "Трьох сестер", візажісти вибрали стиль природності: злегка матовий тон, акцент на очі. Фарби не кричущі, але досить яскраві. В результаті слідів двотижневого, майже беспереривного сидіння у комп'ютера як не бувало.